Friday 25 January 2013

KIsah suami isteri




Seorang lelaki dan seorang wanita baru sahaja di ijab kabulkan...

Isteri : Abang..saya nak cakap sikit boleh?

Suami : Apa dia sayang?..

Isteri : Abang janji dengan saya something's boleh?

Suami : Insyaallah..sayang nak abang janji apa sayang??

Isteri : Abang..saya berjanji akan menjaga makan minum abang sebaik mungkin,saya akan menjaga diri dan hati saya untuk abang,saya akan lahirkan anak untuk abang,saya akan berusaha mengasuh anak kita sebaik mungkin..saya akan menemani abang di waktu susah dan senang,saya berjanji akan menjadi isteri yang solehah dengan syarat abang juga berjanji untuk membimbing saya menjadi seorang isteri dan hamba yang di redhai hingga ke Jannah...

Suami : Alhamdulillah..Insyaallah sayang...semoga ikatan kita sentiasa di redhai Allah s.w.t.

Isteri : Amin...terima kasih abang..



Indahnya cinta yang halal ...

No comments:

Post a Comment