Tuesday 20 August 2013

Perniagaan Affiliate Paling Sesuai Untuk Pelajar

http://www.mahasiswaaffiliate.com/hop.php?ref=syahidah


Jika anda seorang pelajar, anda pasti tahu bahawa kehidupan seorang pelajar adalah sangat menggembirakan. Berkawan, berhibur dengan rakan –rakan, bersukan, mendaki gunung, belajar bersama –sama dan berbagai lagi aktiviti yang menyeronokkan adalah rutin harian bagi anda. Di sebalik kegembiraan anda sebagai pelajar, saya pasti kehidupan pelajar biasanya mempunyai masalah yang sama iaitu masalah kewangan. Anda tak mampu pun nak nafikan kerana saya sendiri merasakan semua tu sebab pada masa post ni di tulis saya juga masih bergelar seorang mahasiswa.

Pasti ramai di kalangan rakan-rakan pelajar memerlukan wang untuk keperluan atau kegembiraan diri sendiri. Jadi, saya sangat yakin ramai yang melakukan kerja part time untuk memperoleh wang tambahan. Saya sendiri buat beberapa kerja part time, dari jadi waiter di hotel, bertugas sebagai Lab Assistant sampai lah menjual macam2 benda.

Namun, masalah timbul selepas itu. Saya terlalu sibuk bekerja sehingga lupa untuk belajar. Badan saya juga menjadi penat dan selalu kepenatan ketika belajar di kelas.

Untuk mengatasi perkara ini, saya mula terlibat dengan perniagaan affiliate ( Perniagaan Paling Sesuai Untuk Pelajar ) . Perniagaan affiliate ni sangat seronok dan lumayan. Saya hanya perlukan internet dan komputer sahaja untuk bekerja sebagai affiliate. Kalau pun anda tak ada komputer, guna sahaja komputer yang ada disediakan dikolej yang anda boleh guna secara percuma (anda bayar yuran kan?).

Ramai juga yang tak tahu apa itu affiliate..tak mengapa untuk bahagian tu anda boleh rujuk MahasiswaAffiliate.com sahaja.. Nak tanya saya pun boleh, dengan rela hati saya akan berkongsi dengan anda. Tapi sebelum tu biar saya bagitahu anda semua mengapa affiliate ni sesuai untuk pelajar universiti. (psssttt..korang jangan tak tahu budak sekolah pun boleh buat)

Saya berharap, saya telah membuka fikiran anda semua tentang bisnes Affiliate ini. Memang betul tidak perlukan modal. Jika perlukan modal pun, adalah modal ILMU di mana anda boleh pelajari daripada orang yang telah berjaya. Tidak lain tidak bukan, ilmu panduan itu anda boleh dapatkan di MahasiswaAffiliate.com

No comments:

Post a Comment